Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Everyday I'm In Love




juz 4 laugh
Wednesday, October 26, 2011 | 4:48 AM | 0 comments
Pilih bulan harijadi korang:
  • Januari- aku bogel
  • februari- aku gigit
  • mac- aku belasah
  • april- aku tergila-gilakan dekat
  • mei- aku terhantuk
  • jun- aku terkentut depan
  • julai- aku buat tarian ayam dengan
  • ogos- aku pergi jamban dengan
  • september- aku lempang dekat
  • oktober- aku muntah depan
  • november- aku jerit dekat
  • disember- aku sepak
Pilih nombor harijadi korang:
  1. justin bieber
  2. komputer aku
  3. cikgu aku
  4. apek tua
  5. gangster
  6. handphone aku
  7. ketua kampung
  8. driver bas
  9. nicole david
  10. kuda kepang
  11. kawan baik aku
  12. polis
  13. taik kucing
  14. ikan bekut
  15. beruk
  16. mak mentua aku
  17. mak tiri aku
  18. gf/bf aku
  19. mak cik kantin
  20. osman kering
  21. labi-labi
  22. siti nurhaliza
  23. mangkuk jamban
  24. karipap
  25. bapuk/maknyah/pondan
  26. kawan aku 
  27. artis raja lawak/af
  28. jiran aku
  29. orang gile
  30. taylor swift
  31. awek cun/jejaka tampan
baju yang korang pakai sekarang:
  • putih- sebab aku perasan cantik/hensem teramat sangat
  • hitam- sebab aku sot
  • pink- sebab aku xtau malu
  • merah- sebab aku kurang perhatian ibubapa
  • biru- sebab aku sakit hati
  • hijau- sebab aku mintak perhatian
  • ungu- sebab aku jeles
  • kelabu- sebab kuda laut yang suruh
  • kuning- sebeb suka hati aku la (mode dengki)
  • oren- sebab aku baru frust menonggeng
  • coklat- sebeb aku kurang kasih sayang
  • lain2- sebab aku fikir aku hebat
my result:

AKU TERGILA-GILAKAN DEKAT DRIVER BAS SEBAB AKU FIKIR AKU HEBAT (?)

p/s: kalau korang rajen, try la bende ni...(:

Older Post | Newer Post