Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Everyday I'm In Love




super dupper happy...!
Wednesday, October 26, 2011 | 6:35 AM | 0 comments

1. Apa perasaan anda sekarang?
bosan glee.tgh tggu org call,perhaps. (;

2. Saya nak makan?
double cheese burger,McD. ;p

3. Impian saya?
ingin memiliki segala bende yang saye sukee. ;D

4. Haiwan yang saya tak suka?
lipas, yek!

5. Saya harapkan?
dpt 8A dalam PMR akan datang! :D

6. Jika boleh putarkan masa?
naK pegi zaman saya kecik2 dan betulkan situasi agar lebih baik. (:
*dush,ayat skema abes! xD

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
dah kahwin and berkerjayaa. ;p

8. Handphone saya adalah sebuah?
aset yg berhargee! ;D

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
3 kali j..! haihh. >,<

10.Saya suka pada?
seorang LELAKI. (:

11. Kawan2 saya?
kawan yang sukar dicari dan sgttttt baek!saye syg korgg sgt2! ;)

12. Pernah dikhianati?
pernahhhhhhhh.. >.<>


13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
saye maafkann dye jee,tp mungkin tak tegur?ntah laa.

Older Post | Newer Post