Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Everyday I'm In Love




All in one
Friday, November 11, 2011 | 2:06 AM | 0 comments
 Hoi apa khabar? (kurang ajar seyh) lama tak dengar cite. K fine saya gila.
So memang sudah terlalu lama la saya tak update kan? korang rindu saya tak? okey meh sini saya nak cite apa yang berlaku pada saya xD


9 November


okay, sekolah buat korban. Pastu, masa ICTL cikgu razif tak masok kelas sebab dia terlibat ngan aktiviti korban tu. So, cikgu rohaizan yang ganti. Kitorang lepak ngan cikgu rohaizan kat makmal komputer.Sambil2 tu mintak tolong cikgu bagi idea macam mana nak wat logo untuk group blogger. TEKAN SINI. then cikgu soh saya gi amek gambafr kat bangunan mpv tempat sembelih. ma'ai, x kecot lak kan. sampai je sana , saya soh ieza yang amek gambo. kenapa? okay, fyi, saya ni takot darah. -..- ieza soh gilir2, tapi saya tak nak, but terpaksa la gak. snap satu gambo, tros bagi cam kat ieza. untuk mengelakkan nampak darah 2, saya lalu belakang bangunan mpv. ngah syok2 cakap ngan si ieza, perh bleh plak ternampak DUA KEPALA LEMBU..diulangi, KEPALA LEMBU (!!!!) ape lagi, nampak je "benda" 2, teros meraung saya. gile seyh..lalu sebelah kepala lembu 2 tutup mata. sengal je.

10 November


Petang pukul 4.00 ada jamuan pengawas. So start dari pukul 11 am, semua MTP dah kene gi bilik pengawas, meeting. bagi2 kan tugas. Pengawas menengah atas settlekan makanan. Korang nak tau tak, sape yang masak makanan tu? ha..boss kitorang a.k.a ketua pengawas a.k.a Muhammad Efzal dengan bantuan dayang2 kawan2 nye yang cantek hensem, Hykal, Afiq, Amin n Syahme anak tauke Azhar Food. (he3) kitorang makan soto. Perh sedap siot.Ble lagi nak rasa air tangan boss. he3..okay. Saya ngan bella tak balek sebab nak tolong uruskan semuanya. Efzal ngan amin pegi beli hadiah untuk cabutan bertuah. Saya ngan bella potong buah sambil diperhatikan oleh Amin n Afiq. Perh, kitorang potong, dorang amek. potong, amek. Menyirap betol. Sambil2 tu bleh plak Amin nganjng saya. Dia cakap, "weh ko xyah potong la..aq takot tgk ko potong, he3" cam syiall la tuih. Then Aidah datang.Efzal soh kitorang wat air. tapi, last2 Afiq yang wat airnya. Okay lepas semua dag settle, kitorang stay kat dewan je. Majlis mula, ucapan ex-headprefect, kak syera (perempuan tau), pembubaran jawatan pengawas n seterusnya penyerahan jawatan. Tme penyerahan jawatan tu ade rasa gembira teramat sangat n rasa sedih yang x berapa nak sedih. Yang gembiranya Syahme bagi amek gambar pakai kamera dia yang mahal tu a.k.a kamera idaman saya...!!! doe. he3..n yang sedihnye masa upacara peneyrahan jawatan jepada MTP baru, cikgu bleh plak x sebot nama saya. (suey) haish, sabo jela. Saya sepatotnye jadi biro blok akademik. Tapi, cikgu bleh palk x sebot kan, sedih betol la. xpela..
masa amek gambar tu, saya ngan afiq dok kat luar.Pastu turn Afiq lak amek gambar. Masa amek gambar, Afiq cakap "aku malu tol nak amek gambar, ko tengok pengawas, ciput gile yang datang. cikgu pon lagi ramai yang dtang" lepas majlis abes, dewan dah kemas2. Kbetulan, makanan banyak lagi. So dah rezeki kitorang. Melantak la, ape lagi..he3. Siap bawak balek lagi. Ieza ngan ayunni lagi untung, dapat makan sekali sebab makanan banyak lagi (padahal dorang bukan pengawas)

11 November- 11/11/11


Hari ni 2 rancangan khas 1 buat majlis jamuan akhir tahun. Sebelum tu, saya ngan bella gi keluar sekolah merempit gi beli gula ngan ais untuk buat air. Padahal kalau nak jalan kaki pon boleh sebab pasaraya kat depan sekolah je. he3 gedik tapi ada perkara yang errgghh..! SPOIL !!! henfon cikgu noraini bleh plak hilang. So, semua pengawas diarahkan untuk buat sportcheck kat semua kelas. Rampas henfon berlambak2 syiall. padan muka korang, sape soh bawak henfon ke sekolah..wek! :p Tapi still tak jumpa. So, jamuan kelas tu kitorang tak dapat datang. Dah habes jamuan baru kitorang masok kelas. *masok sekadar makan* okay, story tadi. henfon tak jumpa, so cikgu pon buat report kat balai polis depan sekolah tu haa..dah nak kol 12 gitu, cikgu soh bunyi loceng. Soh dak2 ni semua gi tapak perhimpunan. Ada perhimpunan tergempar pasal  kes tu. Tapi, yang bangangnye dak2 ni ingatkan dah balek. Ada yang dah sampai depan pintu pagar.Saya dengan bella pecut gi pagar soh pak gard tutp pintu pagar. Tapi, ada dua orang dah terlepas..hah gi mampos la korang (gangster siot) cikgu pon pot pet pot pet kat dataran. Ha...efzal jumpa henfon kat tandas lelaki. Henfon touch. Sama spesies ngan cikgu noraini punye. Tapi malangnye, tu bukan henfon cikgu laa..syiot tol la. cikgu erman soh check satu sekolah. Ma'ai, x penat plak. Tapi still tak jumpa. Emm baru je semalam penyerahan jawatan, hari n dah ada kes besar. Yang sian gila kat boss r, Efzal. Baru semalam ditabalkan sebagai headprefect, tapi, hari ni dah kene selesaikan kes, tapi berjaya gagal. emm sabo ea boss..


Okay itu saja bebelan daripada cik Ayu yang comel lote gedik perasan gila. 
Oyeah, sekarang November, bye bye...


*lagu berdua bersatu on playlist right now..(:

Older Post | Newer Post