Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Everyday I'm In Love




BROKEN HEART
Wednesday, November 16, 2011 | 2:51 AM | 0 comments
Assalamualaikum...

Sori sebab hari ni takde mood nak cerita panjang. Okay, just nak gitau, saya adalah antara calon-calon yang akan diturunkan kelas. Em, kenapa? Sebab result akhir tahun saya memang teruk gila. 1A5B2D. Tet, 2D? gila kan? Ya, of coz sebab yang dapat D tu memang subjek yang saya lemah begai rasa nak pengsan, Sains ngan  Sejarah. Tapi yang saya tak puas hati, Sejarah boleh dapat D tu.Sebelum ni pon paling terok saya dapat B j pon.ni boleh dapat D. Tapi kalau Sains tu, memang dah sah-sah la saya fail. Sebab memang dari dulu saya tak pernah minat subjek tu. ANTI-SAINS hoho -.- sat-sat, tapi macam mana UPSR saya boleh dapat 5A? Ada subjek sains jugak. Okay, entahlah tak tau. Ha...lupa nak gitau saya dapat 6ber 28/34. Hebat kan? Korang ada? ha3 Seriusly, saya tak pernah dapat 6ber tu seumur hidup saya, since tadika lagi. Masa sekolah rendah saya just dapat 6ber 1 n 2 je. Masa form 1 lak paling terok saya dapat 6ber 3 n 4. Tu yang paling teruk la. Naik form 2, hem memang dah masuk angin la. Setengah tahun dapat 6ber 17, akhir tahun 28 der. Tak down lak kan. Nak2 ada streaming kelas. Dan saya adalah calon2 nya. Gila bapak r. Saya doa supaya cikgu cancel je plan tu. Please, i'm begging u. :(   Please give me another chance.

Sejujurnya saya memang puas hati dengan result kali ni sebab kali ni saya tak meniru langsung. I'ts my own effort. So, kalau gagal pon saya tetap puas hati daripada someone tu yang dapat keputusan cemerlang, tapi dia meniru. Masa ujian 3 hari tu saya dapat 6ber 1 (wow!) tapi pada hakikatnya saya meniru. Ha..yang tu memang saya tak puas hati gila dengan result saya. So, moral, berpuas hati dengan apa yang kamu lakukan atas usaha sendiri kerana itu adalah lebih baik daripada berbangga dengan kejayaan yang diraih tapi bukan atas usaha sendiri.  ayat ni kalau korang nak amek buat pegangan pon takpe, sebab ni adalah pegangan saya, ayat ni saya cipta sendiri, no ciplak2.

Okay tu je nak cerita. Bye2 (lambai dengan hati yang hancos)

Older Post | Newer Post