Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Everyday I'm In Love




i'm back
Monday, November 28, 2011 | 7:11 PM | 0 comments

Assalamualaikum...

Firstly, sori sebab tak dapat nak update my lovely blog ni. Okay saya tau korang lagi suka kalau saya tak update. muahaha kiddin. Kenapa saya tak update? Ni abang saya punya pasal la ni. Dah guna broadband orang, [egi hilangkan. Nasib bak jumpa. Kalau tak, memang yang ada kene maki. 

Its been 12 days saya tak online. On9 je, ma'ai noty dia kan. sikit gila bapak. 


sikit kan? ameko..bukak fb je, teros kene terjah ngan minah dua orang tu. Hais, dorang ni memang tak menyabo la. he3 xdela..dorang rindu tu. Lama tak gosip. he3..

em rasanya cam malas je nak tulis panjang2. So sampai disini sahaja coretan hidup seorang kanak2. hu3
k bye tata..(:


Older Post | Newer Post