Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Everyday I'm In Love




A NEW LIFE...
Tuesday, December 20, 2011 | 12:56 AM | 0 comments
Assalamualaikum...

Theres too many changes in my blog , right? New skin. Okay tu perubahan ketara yang korang nampak. Ada lagi perubahan. Sebelum ni kalau korang baca older post blog ni, perkataan yang diguna adalah SAYA kan? But now, its officially change to AKU. 


Okay, lets start a new things. Mesti korang tertanya-tanya kan kenapa aku menggunakan perkataan AKU? Sebenarnya aku dah lama nak guna perkataan tu untuk post-post aku, tapi teringat balik cikgu cakap,

KALAU GUNA NAK TULIS AYAT DEKAT FACEBOOK, BLOG ATAU APA SAHAJA LAMAN SOSIAL, GUNA PERKATAAN YANG SOPAN-SOPAN. 

Sebab itu la aku guna perkataan SAYA. Tapi kawan-kawan aku terutamanya Ieza dok sebok memekak dekat telinga aku ni. dia cakap,

 ASAL SKEMA GILA KAU, GUNA PERKATAAN "SAYA" TU? 

So, sebab itu la aku decide nak tukar perkataan tu. Tapi asyik tak sempat je. Sebabnya aku malas nak update blog, tambah-tambah dengan house chores yang aku kena buat sepanjang cuti ni. Aku pun malas nak post berjela-jela, takut korang menyampah pulak kan. so, sampai disini sahaja bebelan daripada Cik Ayu cmel loteh perasan cantik. Bye2. (:

#blog aku nampak cantik kan? sebab aku guna khidmat Miss Blogskin Gojes

Older Post | Newer Post